In de periode van 2013/2014 heb ik mij laten verleiden om een advertentie te kopen in de Gemeentegids. Gewoon een bescheiden blokje. Waarom ik dat heb gedaan in dit digitale tijdperk?
Nieuwsgierigheid. De accountmanager had bepaalde getallen benoemd en ik was reuze nieuwsgierig naar hun nut. Daarnaast mocht ik me nog lekker verschuilen onder: “Ik wist toen niet beter.”
Tevens zou het mijn introductie worden bij “Paid Media“, zoals dat zo mooi heet: “de mediaruimtes die door bedrijven worden ingekocht. Ofwel, reclame, advertenties, banners, branded content en noemt het allemaal maar op.” – Debbie Bernasco (27 maart 2014)
Hadden ze nut? Nee. Allesbehalve.
Ik moet zelf bekennen – ik sla de gemeentegids zelden tot nooit open.
Google is namelijk veel sneller (en makkelijker). Dus wie zou mij bellen? Wie gaat mij op deze manieren opzoeken?
Daar ben ik wel achter gekomen!
Kom erachter via de website van Becoming Entrepreneur met het volledige artikel: http://becomingentrepreneur.nl/2015/11/18/ik-stond-ooit-in-de-gemeentegids-ooit/